Bancuri...la două capete

Cel mai bun mod de a te înveseli este să incerci să înveseleşti pe altcineva.
The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.
 (Mark Twain)



Bărbaţii au două senzaţii: foame şi excitaţie.
Dacă observaţi că nu are erecţie, puteţi să-i faceţi un sandwich....

"Vezi că poţi, când vrei?!" i-a spus soţia soţului, prinzându-l în pat cu vecina...

Economie politică
Lupu' o prinde pe Scufiţă în pădure:
- D-ră, ai două opţiuni: fuziune sau... absorbţie!

Exemplu de devalorizare: atunci când soţia schimbă inima de aur a soţului cu penisul de fier al vecinului!...

Divorţ
 Nevasta unui fermier vrea să divorţeze de soţul ei, motivând că acesta are "dorinţe sexuale excesive". Intrigat, judecătorul cere detalii.
- Onorată instanţă, zilele trecute verificam nişte pui şi, cum stăteam eu aplecată şi mă uitam la ei, soţul meu mi-a pus-o pe la spate!
- Aveţi pui la fermă? Parcă aveaţi o fermă de vaci.
- Eram în supermarket, domnule judecător!...

La munte
Un tip căsătorit, pleacă cu amanta la munte.
- Iubito, ia tu rucsacul. În faţa cabanei e un coleg de serviciu.
- Vrei să creadă că nu ma cunoşti?
- Nu, dimpotrivă! Vreau să creadă că eşti nevastă-mea!

Dă doctori
- Dragă, ştii că ginecologul meu este un bărbat? Într-un sens, el mă cunoaşte mai bine decât tine!
- Desigur, pentru că eu sunt un simplu utilizator, iar el este administrator de reţea...

Am inventat o minge de golf care se duce automat în gaură dacă ajunge la 30 de centimetri de ea.
A fost un succes, dar mare atenţie, nu le ţineţi în buzunarul de la spate!!

Tinerii căsătoriţi
Ea:
- Dragă tu nu te gândesti toată ziua decât la sex; nu am putea să discutăm puţin şi despre artă, despre literatură?..
- Bine... l-ai citit pe Balzac?
- Nu.
- Care e ultima pictură a lui Luchian?
-  Nu ştiu!
- OK, atunci hai în pat!.


V-aş recomanda pe cât posibil o viaţă sexuală regulată! Sunteţi căsătorită, sau aveţi un prieten? Şi soţ şi prieten, domnule doctor, dar se cam lasă unul pe altul!



- Care este cea mai nefericită oră pentru o femeie?
- Unu' fără ceva! 
 
Întrebare: De ce este mai bun un castravete decât un amant?
Răspuns: Un castravete obişnuit măsoară 30 cm...

Întrebare: Care este diferenţa dintre o repriză de fotbal şi un preludiu?
Răspuns: Prima durează sigur 45 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.