Bancuri - La umăr arm', pentru onor înainte!

Bulă, după stagiul militar

Întreabă mama-ngrijorată:
- Te-au înjurat mulţi în armată?
- Nu, mamă, prea puţini pe mine,
Mai toţi te înjurau pe tine!

 epigramă de Nicolae Ivan



Perle din armată

1. Fruntaşul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că a fost găsit cu o persoană de sex feminin la gardul unităţii în loc să fie în pat...

2. Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv că, imitând vocea locotenentului Ionescu, a urlat ca un bou...

3. Instrucţia domnului medic militar Ionescu, cu tema "Cum rămân sănătos" se amână pe motiv de boală...

4. Băgaţi la tărtăcuţă, regulamentul nu poate fi încălcat absolut niciodată, cu excepţia situaţiilor prevăzute de regulament!

5. Să nu mai prind picior de soldat nebărbierit prin unitate!

6. Măi, rahat, nu mai mişca în formaţie că te mănânc!

7. O mână criminală a dat cu piciorul şi a spart chiuveta!

8. Am auzit un zâmbet în formaţie!

9. Bateţi trei paşi şi începeţi să cântaţi cu stângul!

10. Să nu mai prind televizorul mergând noaptea prin cameră!

11. Dacă sunteţi proşti şi nu ţineţi minte cumpăraţi-vă un carneţel şi un pix şi ţineţi-le la buzunarul de la piept şi vă puteţi nota. Uite aşa, ca mine...

12. Variantă: Dacă sunteţi prea proşti să vă aduceţi aminte scrieţi-vă pe ceva. Şi eu îmi sciu totul.

13. Aveţi grijă la pragul ăla de sus. Dacă vă daţi cu capul de el rămâneţi proşti toată viaţa. Şi eu mi-am dat de trei ori, de-aia ştiu...

14. Unuia i se face morală în faţa plutonului: Aveţi în faţă un măgar şi un porc...(urmează muştruluiala, iar la sfârşit)...Treci la loc în formaţie măgarule!...

15. La instrucţia de front, dom' plutonier ordonă: "Pluton, alinierea în front câte unul! Pentru verificarea bocancilor, ridicaţi piciorul drept!" Unul dintre soldaţi ridică, din greşeală, piciorul stâng, la care dom' plutonier, văzând şi un bocanc stâng ridicat, strigă imediat: "Bă, care ai ridicat amândouă picioarele?"

16. Sergentul către soldaţi:
- Trebuie să ţineţi duşmanul tot timpul în ochi...Ce te holbezi aşa la mine soldat!?....

17. După duş: V-aţi parfumat ca nişte curve! Numai nevastă-mea şi fiică-mea se mai parfumează aşa.



Barca pe valuri
(Acest text reprezintă o transcriere a unei convorbiri radio reale, dintre un vas din Armata Statelor Unite şi autorităţile canadiene de coastă din Newfoundland, în octombrie 1995)

Americanii:
- Vă rugăm să schimbaţi direcţia voastră cu 15 grade înspre nord, pentru a evita ciocnirea!
Canadienii:
- Vă recomandăm ca dumneavoastră să vă schimbaţi direcţia cu 15 grade înspre sud, pentru ca să putem evita ciocnirea!
Americanii:
- Aici căpitanul vasului Armatei SUA. Repet: schimbaţi direcţia!...
Canadienii:
- Nu!... Repetăm: Dumneavoastră trebuie să schimbaţi direcţia!...
Americanii:
- Suntem portavionul 'Abraham Lincoln', care este - ca dimensiuni - al doilea vas al Statelor Unite ale Americii în Oceanul Atlantic. Ne însoţesc trei distrugătoare, trei crucişătoare şi numeroase alte vase de sprijin!... Cer ca dumneavoastră să vă schimbaţi urgent direcţia cu 15 grade înspre nord! În caz contrar, vom trece la a lua măsurile necesare pentru garantarea securităţii acestui vas!...
Canadienii:
- Noi suntem doar un far! Voi hotărâţi!...

Ancheta a Curţii Marţiale
 - Spune sergent! După părerea dumitale, soldatul Popescu - din plutonul dumitale - e în stare să fure?
- Să trăiţi!... Despre ce sumă e vorba?!?..

Comandantul unei unităţi din Coreea de Nord surprinde în curtea cazărmii un soldat descheiat la nasturele de sus al bluzonului.
- Deci aşa! Facem plajă, ai?
 

Te-ai bărbierit azi, soldat?
- Da, să trăiţi! 
- Mâine să stai mai aproape de lamă! 
 
 
Trei comandanţi de armate: din America din Rusia şi din... România se laudă cu curajul soldaţilor din subordine şi hotărăsc să-i probeze.

Soldat James!, zice comandantul american. 
- Yes, sir! 
- Ia du-te în ocean şi adu-mi un rechin! 
- Yes, sir! 
Se duce ăsta în ocean şi aduce un rechin... 
- Ei, cum a fost?, întreabă rusul. 
- Dificil, da' soldatu' american tre' să fie gata pentru orice... 
- Ehe, la noi, asta e treabă pentru femei, spune comandantul român.

- Soldat Ivan!, zice comandantul rus. 
- Da, să trăiţi! 
- Ia du-te şi tu în ocean şi adu-mi doi rechini! 
- Da, să trăiţi! 
Se duce ăsta în ocean şi aduce în fiecare mână câte un rechin. 
- Ei, cum a fost?, întreabă americanul. 
- Dificil, da' soldatu' rus tre' să fie gata pentru orice. 
- Eh, pe naiba... la români, asta-i treabă de femeie. 
- Bine, mă, ia hai să mergem şi în România.

- Soldat Trandafir!, zice comandantul român. 
- Da, să trăiţi! 
- Ia du-te tu în ocean şi adu-mi trei rechini! 
- Canci! Să-ţi aducă mă-ta! 
- Nu v-am spus că e treabă de femeie?
 

Ofiţerul de la centrul de recrutare îl întreabă pe Bulă:
- Recrut, ce-i cu ochiul dumitale?
- E un ochi artificial.
- Şi din ce e un ochi artificial?
- Din sticlă, domnule ofiţer.
- Da, logic, trebuie să şi vezi prin el!


Doi foşti ofiţeri depănau amintiri.
- Ai auzit de cazul acelei fete care s-a dat drept bărbat şi s-a înrolat în armată?
- Dacă am auzit?! Păi, a fost în acelaşi regiment cu mine! O tratam ca pe unul dintre noi - făceam instrucţia împreună, luam masa împreună, dormeam împreună, făceam duş împreună, tot! Şi nici nu arăta deloc rău!
- Dar cum de nu s-a prins nimeni?
- Doar nu-ţi închipui că s-a gândit vreunul dintre noi s-o dea de gol!




Un colonel îi spune generalului:
- Domnule general, aveţi pantalonii descheiaţi.
- Experimentez, colonele! Aseară am avut cămaşa descheiată şi mi-a înţepenit gâtul.



Un general este chemat să vorbească elevilor despre faptele eroice ale armatei române din timpul celui de-al 2-lea Război Mondial.
- În ziua aceea, în pădurea de la Băneasa, i-am aşteptat pe nemţi şi i-am bătut de s-au căcat pe ei.
Profesoara, uşor alarmată: Dle general, copiii, atenţie la vocabular!
- Lasă-i să afle adevărata istorie. A doua zi au venit nemţii cu întăriri şi ne-au bătut de ne-am căcat pe noi.
Profesoara: Copiii...
- A treia zi a venit pădurarul şi ne-a zis: Plecaţi dracului de aici, că mi-aţi umplut pădurea de căcaţi!

 
Pe piatra funerară a unui catâr, mascota unităţii, a fost scris: "Aici zace catârul John, care a lovit cu copita un căpitan, trei sergenţi, 15 soldaţi şi o grenadă"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.