Bancuri: Unde-i Lege...

Veşnic o să se menţină
Şi la legi aceeaşi boală;
Le fac cei cu "burta plină",
Pentru cei cu "burta goală".

Epigramă de Vasile Larco


- Doamnă, nu bănuiaţi nimic atunci când inculpatul v-a condus în acel parc întunecat?
- Eheee! Bănuiam eu ceva, dar nu-mi trecea prin cap că o să-mi ia geanta şi o să fugă.



Judecătorul:
- În regulă. Procesul de custodie începe. Doamna Maria, de ce credeţi că ar trebui să vă revină custodia?
- Domnule judecător, argumentul meu final este că acest copil a ieşit din mine, aşa că este al meu!
- Domnule Ion, care este argumentul dumneavoastră?
- Domnule judecător, eu vreau să vă întreb doar atât: dacă puneţi o monedă într-un aparat de cafea, cafeaua care iese este a dumneavoastră sau a aparatului ?

Doi poliţişti discută:
- De ce îţi pui copilul să doarmă pe dulap?
- Data trecută a căzut din pat şi n-am auzit.

De fiecare dată când mă opreşte poliţia mă simt precum Scufiţa Roşie:
- De ce ai roţile aşa mari?
- De ce ai jantele aşa late?
- De ce ai toba aşa zgomotoasă?
- De ce ai folie aşa neagră?
 
Când încălcăm legile - primim amendă; când procedăm corect - plătim impozite.
Acelaşi rahat, într-un alt closet!


- Aurul expus în aer liber suferă vreo schimbare?
- Da,domnule profesor.
- Într-adevăr! Ce anume?
- O schimbare de proprietar.


La puşcărie:
- Îmi vine să râd de fiecare dată când mergem la masă.
- De ce, mă?
- Păi.... m-au arestat că furam de mâncare şi acum mi-o dau gratis!

  În Groenlanda la un tribunal judecătorul întreabă acuzatul:
- Unde aţi fost pe noaptea de pe 18 Noiembrie pe 16 Martie?
 
 Trei tipi acuzaţi de viol. Judecătorul:
- Tu primul din stânga, povesteşte cum ai abuzat de victimă?
- Domnule judecător, am fixat-o pe covor, cu faţa în sus şi am regulat-o în poziţie normală.
- 5 ani închisoare! Tu de la mijloc cum ai abuzat?
- I-am pus picioarele la umăr domnule judecător.
- 8 ani închisoare. Şi tu, al treilea cum ai abuzat?
- Eu am luat-o pe la spate, domnule judecător.
- Eşti achitat!
Murmur în sală, proteste din partea celorlalţi acuzaţi, avocaţii apărării cer explicaţii.
- Simplu! Zice judecătorul. Din poziţia "pe la spate" putea să fugă dar nu a făcut-o!

 
 Judecătorul către o martoră:
- Câţi ani aveţi? Nu uitaţi că aţi jurat să spuneţi adevărul.
- Douăzeci şi unu şi câteva luni.
- Câte luni?
- O sută zece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.