Bancuri...cu şi fără paraşute

 Umorul este cel mai tonic joc al spiritului făcut pe seama slăbiciunilor omeneşti.
(Valeria Mahok)


Un pasager o întreabă pe stewardesă:
- Ne daţi şi paraşute?
- Pentru ce vă trebuie paraşută? Răspunde profesional stewardesa.
- Ultima oară când am traversat oceanul cu vaporul fiecare dintre noi avea în cabină un colac de salvare. Şi când te gândeşti că mult mai mulţi oameni ştiu să înoate decât să zboare...
 Pilotul: 
– De unde vine liniştea asta?
Copilotul: 
– De la motoare.

 Stewardesa cu 'suflet mare' se apleacă spre pasager
- Serviţi cafea sau ceai.
- Da în care aveţi ceai şi în care-i cafeaua?
""""""""""""""""""""""""""
 Stewardesa către un călător:
- Doriţi cina?
- Ce pot să aleg?
- Da sau nu.
""""""""""""""""""""""""""
 Imediat după decolare un pasager opreşte stewardesa:
- Am auzit că această companie dă călătorului tot ce-i trebuie ca să fie fericit. Aş vrea să fiu fericit.
- Imediat... Vă rog, daţi-mi să vă umplu paharul...

 """"""""""""""""""""""""
 Un pilot pensionar zice oftând:
- Ah ce vremuri am mai trăit: aerul era curat şi sexul murdar!...

"""""""""""""""""""""""""
După decolare căpitanul avionului se adresează pasagerilor:
- Doamnelor şi domnilor, vă vorbeşte căpitanul. Am ajuns la înălţimea corespunzătoare, timpul este favorabil, viteza... O, la dracu!
Pasagerii încremeniţi stau pe locurile lor. După câteva momente căpitanul iar se adresează pasagerilor:
- Vă rog să mă iertaţi, din greşeală am vărsat cafeaua pe mine. Ar trebui să vedeţi cum arată pantalonul în faţă.
La care un pasager:
- Iar al meu în spate!


Stewardesa:
- De ce strigaţi? De ce sunteţi nervoşi? Ok, v-a scuturat de câteva ori... Un gol de aer obişnuit. O zonă cu turbulenţe... Se mai întâmplă... Gata, gata, ne liniştim. Totul e bine? V-aţi calmat? Ok, merg să liniştesc şi pasagerii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.