Bancuri...la halbă

   Orice om e vrednic de plâns. Sursa secretă a umorului însuşi nu e bucuria, ci tristeţea. Nu există umor în Rai.
   Everything human is pathetic. The secret source of humor itself is not joy but sorrow. There is no humor in heaven.
(Mark Twain)

Două călugăriţe la cumpărături într-un magazin alimentar. Una dintre ele o întreabă
- Ce-ai zice de nişte bere?
- N-ar strica, dar mi-ar fi ruşine să cumpăr aşa ceva.
- Nici o problemă, rezolv eu.
Iau ele o cutie cu 6 beri şi se duc la casă.
Casierul se uită foarte mirat şi călugăriţa zice:
- Asta-i ca să ne spălăm părul.
Casierul, fără să ezite, se apleacă sub tejghea şi pune o pungă de covrigei lângă bere:
- Să nu vă uitaţi bigudiurile.



Un ungur merge la un bar în Bucureşti.
Vine chelneriţa şi îl întreabă:
- Ce aţi dori, vă rog?
- Un bere.
- Domnule, dar nu se zice un bere, ci o bere.
A doua zi vine iarăşi ungurul.
- Ce aţi dori, vă rog?
- Un bere.
- Domnule, nu se spune un bere, ci o bere.
A treia zi vine ungurul...
- Ce aţi dori, vă rog?
- Bere.
- Bine... Câtă?
- Un!

Î: Ştiţi care e asemănarea dintre o soacră şi o bere?
R: Amândouă fac spume la gură şi amândouă sunt bune reci!


   Badea Gheo stă pe munte un an, strânge bănuţi la chimir şi apoi coboară în oraş să se distreze. Din păcate nimereşte taman într-un club de gay şi travestiţi. Alege o "fată" şi merg împreună la "ea" acasă.
- Fă-te comod, te servesc cu o bere ceva ? Întreabă tipul.
- Mere, da' cum nu, zice Gheo. Merge la frigider gay-ul şi realizează că ciobanul e străin de...fenomen şi îi zice:
- Ştii, de fapt eu nu am clitoris, înţelegi?
- Da' nu-i bai, zice Gheo, mere şi un Haineken.

Doi prieteni stau la o bere...unu îl întreabă pe celălalt :
- Tu ai poze deocheate cu nevastă-ta?
- Nu am.
- Şi nu cumperi?




Mai bine burtos de la bere decât cocoşat de la muncă! 
 
   Doi naufragiaţi într-o barcă în mijlocul oceanului. După câteva zile, găsesc plutind lampa lui Aladin. Iese duhul şi zice:
- Bă, băieţi, io nu mai am putere decât pentru o dorinţă. Care să fie?
Unul din naufragiaţi, însetat, zice:
- Transformă oceanul în bere rece?
Duhul se conformează. Celălalt naufragiat zice:
- Bă, da' prost eşti!! Acum trebuie să ne pişăm în barcă!!! 


- Du-te şi mai cumpără bere! zice Ion către Maria.
- Dragul meu, poate îmi zici şi cuvântul magic?
- Hocus-pocus tu muiere, marş în fugă după bere!



Cum cere o blondă o bere?
- O SKOL repede!


Cum face o blondă cinste într-un bar?
- O SKOL la toată lumea!

  
   Nevasta îşi surprinde soţul în bucătărie cu un plici de muşte în mână.
   Îl întreabă:
- Ce faci mai aici?
- Omor muşte...
- Şi ai omorât vreuna?
- Trei masculi şi două femele.
- Dar cum le recunoşti?
- Masculii i-am omorât pe o cutie de bere iar femelele pe telefon...



Un beţivan întreabă barmanul:
- Câtă bere vindeţi pe zi?
- Cam patru butoaie...
- Vreţi să vă spun cum aţi putea să vindeţi cinci butoaie pe zi?
Barmanul interesat:
- Cum?
- Umpleţi halbele ca lumea...





 
Intră un domn într-un bar:
- O bere rece, vă rog! Îmi aştept nevasta aici.
- Blondă sau brună?
- Încă nu ştiu, că abia a intrat la coafor....

Un bărbat stătea pe verandă cu soţia sa. 
La un moment dat, spune:
 - Te iubesc! 
Soţia răspunde:
 - Vorbeşti tu, sau berea ?
 Bărbatul: 
- Eu vorbesc… cu berea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.