Bancuri...bibelouri de porţelan

 Nu râdeţi de proşti, fiindcă îşi închipuie că au umor. 

(Charles de Montesquieu)


- Pentru obezitatea dumneavoastră e nevoie doar de o ușoară gimnastică.
- Vă referiți la genuflexiuni, domnule  doctor?
- Nu! E suficient să dați negativ din cap, când vi se aduce mâncare.


O balerină se urcă într-un autobuz şi întinde mâna să se sprijine de o bară de sus.
Sub braţ, pădure tropicală, bobină, nu alta.
Un tip, "puţin luat", se uita de pe scaun la ea, nedumerit şi o întreabă:
- Nu te supăra, dom'soara, sunteţi cumva balerină?!
Ea, flatată, răspunde:
- Dar de unde aţi tras concluzia asta?
- Păi, numai o balerină putea să ridice piciorul până la bară aceea!


Accidentul lui Bachus
- D-apoi, vere, cum de n-ai luat şapca aia cu urechi?
- De când am avut accidentul, n-o mai port!
- Ce accident?
- Mi s-o oferit pălincă şi n-am auzit.


Doi preoţi se întâlnesc pe stradă, amândoi mergând pe jos:
- Bună ziua, părinte.
- Să trăieşti, părinte, unde e bicicleta dumitale, că nici eu nu o mai găsesc pe a mea?
- Nu pot să-mi dau seama unde am pus-o.
- La revedere.
- Cu bine.
A doua zi, se întâlnesc din nou, primul - pe bicicletă.
- Bună ziua, părinte.
- Să trăieşti, părinte, văd că ţi-ai găsit bicicletă, cum ai făcut?
- Păi, am făcut o slujbă de plângeau icoanele pe pereţi şi când am ajuns la cele zece porunci, la porunca a şaptea “Să nu furi”, un enoriaş a spus: “Părinte, te rog, iartă-mă: eu ţi-am luat-o!” şi apoi, am găsit-o la poarta bisericii.
- Bine, părinte, am să fac la fel.
A treia zi – amândoi, pe biciclete.
- Bună ziua, părinte.
- Să trăieşti, părinte, văd că ţi-ai găsit bicicleta. Cum ai făcut?
- Aşa cum mi-aţi zis, am făcut o slujbă de plângeau icoanele pe pereţi şi am început cu cele 10 porunci şi când am ajuns la a patra, “Să nu preacurveşti”, mi-am adus aminte unde am lăsat bicicleta.


Nevastă-mea are tatuată o balenă pe burtă.
Înainte, era delfin…


O femeie grasă stă în faţa oglinzii fermecate:
- Oglindă-oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă în ţară?
La care, oglinda:
- Dă-te la o parte, că nu văd nimic! 


 Într-un magazin intră o doamnă foarte grasă:
− Aş dori să văd un costum de baie care mi-ar veni…
Vânzătorul:
- Şi eu !


Dintre toate profesiile din lume, dansatoarele la bară află cel mai repede dacă au intrat sau nu banii. 


- Poţi să-mi dai o mână de ajutor cu fermoarul ăsta? S-a înţepenit…îmi zice nevastă-mea.
M-am dus şi am început să mă chinui, trăgând de el în toate părţile, ba în sus, ba în jos. Nu s-a mişcat niciun milimetru.
- Nu e bine, zic. O să-l rup de tot dacă îl mai fortez mult.
- Şi acum eu ce fac? întreabă ea.
- Nu ştiu, ii zic.Să-ţi fie învăţare de minte şi să nu te mai culci în cort, grăsano! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.